Number of the records: 1  

Budúcnosť hodnotového reťazca

  1. Title Budúcnosť hodnotového reťazca
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 117-123. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords podnik * Slovensko * konkurencieschopnosť * Európska únia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * marketing strategický
    AnnotationBudúcnosť hodnotového reťazca definuje víziu celkového hodnotového reťazca založeného na dodávateľskom reťazci, ktorý začína od zdrojov, postupuje výrobou, distribúciou až do maloobchodu ku konečnému spotrebiteľovi. Riešiť hodnotový reťazec podmieňujú zmeny riadenia dodávateľských reťazcov, ktoré musia akceptovať trendy smerom k udržateľnosti, merateľným ukazovateľom efektívnosti, návratnosť investícií, návrat hodnoty značky aj zásob. Význam hodnotového reťazca. Dodávateľský reťazec a jeho budúcnosť. Perspektívy a zefektívnenie SCM. Sedem kompetencií pre strategické smerovanie SCM.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00263-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.