Number of the records: 1
Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore
Title Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore Author info Eva Kianičková Author Kianičková Eva Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 216-222. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * komunikácia marketingová * internet * zákazníci * segmentácia Annotation Dnešná doba poskytuje veľa možností na zefektívnenie podnikovej marketingovej komunikácie s využitím nástrojov online prostredia. Internet prispel nie len ku efektívnejšej komunikácií, ale aj k úspore finančných prostriedkov. Príspevok poskytuje prehľad vybraných možností a techník umožňujúcich segmentovať on-line zákazníkov, a tým efektívnejšie cieliť on-line reklamné posolstvo za účelom zvýšenia obratu alebo povedomia o značke či podniku. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1