Number of the records: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov

  1. Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov
    Author infoIveta Kremeňová, Rita Tornyaiová, Gabriela Ondrušová
    Author Kremeňová Iveta
    Co-authors Tornyaiová Rita
    Ondrušová Gabriela
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 239-246. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnnotationVýznam systému CRM pre firmy. Základné prvky CRM - procesy, dátová základňa, technológie a ľudia. Operatívna, analytická a kooperatívna časť CRM.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.