Number of the records: 1  

Kreativita ako predpoklad pre zvyšovanie výkonnosti a konkurencieschopnosti podniku

  1. Title Kreativita ako predpoklad pre zvyšovanie výkonnosti a konkurencieschopnosti podniku
    Author infoPetra Kunertová
    Author Kunertová Petra
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 253-260. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords podnik * zamestnanci * kreativita * riadenie * inovácia * prostredie podnikateľské * prostredie podnikové * konkurencieschopnosť
    AnnotationKreativita je považovaná za hnaciu silu ekonomiky a rovnako stojí aj za úspechom v podnikateľskom prostredí. Príspevok poukazuje na význam kreativity uplatňovanej v rámci firmy, zobrazuje kreatívnu aktivitu ako predpoklad pre vznik inovácií, čo vedie v konečnom dôsledku k vytvoreniu konkurenčnej výhody na trhu. Nevyhnutné je definovať si spôsoby, ako spoznať kreatívny potenciál svojich zamestnancov, ako tento potenciál ďalej rozvíjať a podporovať. Dôležitým krokom zo strany podniku by mala byť tvorba organizačnej kultúry podporujúcej kreativitu a inovácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.