Number of the records: 1  

Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb

  1. Title Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb
    Author infoMariana Strenitzerová
    Author Strenitzerová Mariana
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 430-435. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords služby * kvalita služieb * metódy * zákazníci * služby dopravné
    AnnotationÚvodná časť príspevku je venovaná úlohe a významu metódy CTQ pri určovaní merateľných požiadaviek na kvalitu výrobku, služby alebo procesu z pohľadu zákazníka. Poukazuje na jej uplatnenie v rámci metodiky Six Sigma, ktorá sa využíva v procese plánovania, zlepšovania a inovácie kvality. Praktická časť je zameraná na transformáciu požiadaviek zákazníkov do CTQ stromu a definovanie jednotlivých úrovní požiadaviek zákazníkov na konkrétnu službu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.