Number of the records: 1
Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb
Title Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb Author info Mariana Strenitzerová Author Strenitzerová Mariana Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 430-435. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords služby * kvalita služieb * metódy * zákazníci * služby dopravné Annotation Úvodná časť príspevku je venovaná úlohe a významu metódy CTQ pri určovaní merateľných požiadaviek na kvalitu výrobku, služby alebo procesu z pohľadu zákazníka. Poukazuje na jej uplatnenie v rámci metodiky Six Sigma, ktorá sa využíva v procese plánovania, zlepšovania a inovácie kvality. Praktická časť je zameraná na transformáciu požiadaviek zákazníkov do CTQ stromu a definovanie jednotlivých úrovní požiadaviek zákazníkov na konkrétnu službu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1