Number of the records: 1  

Emočný marketing

  1. Title Emočný marketing
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 5 (2012), s. 58-60. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * emócie * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * kampane reklamné * psychológia predaja * starostlivosť o zákazníkov
    AnnotationAko dosiahnuť presvedčivosť medzi reklamou a pôsobením na emócie v marketingu. Marketingové a konkurenčné nástroje. Marketingová kampaň a citové reakcie, ktoré má produkt vzbudzovať. Prekážky účinnej aplikácie emočného marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.