Number of the records: 1  

Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation

  1. Title Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document International marketing trends conference : Venice, 19th - 21st January 2012. S. 1-25. - Venice : Ca' Foscari University of Venice, 2012. ISBN 978-2-9532811-3-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionItaly
    systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Keywords modelovanie * modely * správanie spotrebiteľa * inovácia * technológie nové * výskum
    AnnotationDifúzny výskum, jednoduché difúzne modely začleňujúce cenový efekt. Difúzny výskum posledného desaťročia, identifikácia úlohy a pozície difúzneho modelovania v marketingovom výskume. Empirická analýza Bassovho modelu. Hlavné výsledky výskumu. LCD televízory a správanie slovenských spotrebiteľov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00322-001, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.