Number of the records: 1
Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation
Title Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document International marketing trends conference : Venice, 19th - 21st January 2012. S. 1-25. - Venice : Ca' Foscari University of Venice, 2012. ISBN 978-2-9532811-3-2 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Italy systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Keywords modelovanie * modely * správanie spotrebiteľa * inovácia * technológie nové * výskum Annotation Difúzny výskum, jednoduché difúzne modely začleňujúce cenový efekt. Difúzny výskum posledného desaťročia, identifikácia úlohy a pozície difúzneho modelovania v marketingovom výskume. Empirická analýza Bassovho modelu. Hlavné výsledky výskumu. LCD televízory a správanie slovenských spotrebiteľov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00322-001, originál dokumentu
article
Number of the records: 1