Number of the records: 1
Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů
Title Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů Author info Iveta Němečková Author Němečková Iveta Source document Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 19, č. 4 (2012), s. 41-42. - Praha : 4H production, 2012. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku Keywords Česko * rozvoj pracovníkov * vzdelávanie ďalšie * zvyšovanie kvalifikácie * odbornosť * motivácia * zamestnanci * banky * inštitúcie finančné * prieskum Annotation Prieskum, ktorý bol realizovaný medzi zamestnancami českých bánk a investičných spoločností rozoberajúci podporu vzdelávania a zvyšovania kvalifikácie. Motivácia zamestnancov a význam ďalšieho vzdelávania v týchto inštitúciách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-5 + 3 príl.
article
Number of the records: 1