Number of the records: 1  

Is the arts participation sustainable during the times of economic recession?

  1. Title Is the arts participation sustainable during the times of economic recession?
    Parallel titleJe návštevnosť umenia a kultúry udržateľná v čase ekonomickej recesie?
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Source document Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 41-48. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * kultúra * umenie * statky kultúrne * správanie spotrebiteľa * kríza hospodárska
    AnnotationSkúmanie spotreby kultúrnych statkov a služieb z hľadiska jej udržateľnosti v čase hospodárskej krízy. Redukovanie výdavkov kultúrnych organizácií na marketingové aktivity. Následky zníženia návštevnosti kultúrnych podujatí. Výsledky výskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.