Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie a riadenia vzťahov s verejnosťou

  1. Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie a riadenia vzťahov s verejnosťou : bakalárska práca
    Author infoMartin Kováč, školiteľ: Peter Štetka
    Author Kováč Martin
    Another authors Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2012. - 50 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number867773

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha26.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce865.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.