Number of the records: 1  

Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku

  1. Title Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku : bakalárska práca
    Author infoMartina Pócsíková, školiteľ: Peter Štetka
    Author Pócsíková Martina
    Another authors Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2012. - 59 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number867808

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha236.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce707.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.