Number of the records: 1  

Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Title Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca
    Author infoVeronika Mészárosová, školiteľ: Veronika Fogašová
    Author Mészárosová Veronika
    Another authors Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2012. - 63 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number867498

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha493.9 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce985.9 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.