Number of the records: 1  

Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania

  1. Title Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania
    Parallel titleMarketing competitive advantage - ways of it`s obtaining
    Author infoŠtefan Majtán, Martina Štofaniková
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 290-297. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7
    NoteVEGA 1/0038/12. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * firmy * organizácie * marketing * ceny * kooperácia * kúpa * klaster * outsourcing * kompetencie * zamestnanci * hodnota * motivácia
    AnnotationPodstata marketingového vnímania konkurenčnej výhody. Koncepčný model konkurencieschopnosti. Core competency - kľúčová kompetencia. Outsourcing ako jeden zo zdrojov konkurenčnej výhody. Konkurenčná výhoda vyplývajúca z motivovaných zamestnancov. Šestnásť oblastí, v ktorých môžu organizácie významným spôsobom prispieť k vytvoreniu konkurenčnej výhody.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00434-029, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.