Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie

  1. Title Marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca
    Author infoMonika Drozdová, školiteľ: Denisa Bilohuščinová
    Author Drozdová Monika
    Another authors Bilohuščinová Denisa (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2012. - 65 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number868510

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce988.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.