Number of the records: 1  

Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013

  1. Title Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
    Parallel titleMarketing strategy of tourism in Slovakia
    Author infoPeter Trefil
    Author Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 1-2 (2012), s. 102-110. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * marketing * stratégia marketingová * Slovensko * výskum
    AnnotationSchválenie "Marketingovej stratégie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch 2011-2013" vládou SR 11. mája 2011. Väčší dôraz na domáci cestovný ruch a cielenejšie zameranie sa na zahraničné trhy. Slovensko ako žiadaná, jedinečná a kvalitná dovolenková destinácia. Výsledky výskumného projektu a marketingová stratégia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00491-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.