Number of the records: 1  

Franchising - osvedčený koncept podnikania

  1. Title Franchising - osvedčený koncept podnikania
    Author infoKatarína Priečková
    Author Priečková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2012), s. 66-68. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords franchising * franšíza * technika obchodná * stratégia marketingová * diverzifikácia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * konkurencia * podnikanie
    AnnotationHistória, vznik a pôvodný význam franchisingu. Vzťah medzi poskytovateľom a prijímateľom franšízy, ktorú môžeme považovať za predmet podnikania. Franchisingové podnikanie a právna úprava franchisingu na Slovensku. Výhody a nevýhody franchisingu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00542-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.