Number of the records: 1
Vplyv krajiny pôvodu na rozhodovanie konečného spotrebiteľa v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
Title Vplyv krajiny pôvodu na rozhodovanie konečného spotrebiteľa v podmienkach jednotného trhu Európskej únie Translation The Influence of country of origin on decision making of consumer in the European Union market Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 17 (2012), s. 55-63. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.6 - Technika obchodu. Tovar Keywords pôvod tovaru * obchod medzinárodný * správanie spotrebiteľa * Európska únia Annotation Empirické prieskumy o vplyve krajiny pôvodu na rozhodovanie spotrebiteľov. Teoretická charakteristika základov vplyvu krajiny pôvodu. Výsledky európskeho prieskumu vplyvu krajiny pôvodu a značky pri bežných a luxusných produktoch. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00551-008, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 17-20
article
Number of the records: 1