Number of the records: 1  

Vplyv krajiny pôvodu na rozhodovanie konečného spotrebiteľa v podmienkach jednotného trhu Európskej únie

  1. Title Vplyv krajiny pôvodu na rozhodovanie konečného spotrebiteľa v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
    TranslationThe Influence of country of origin on decision making of consumer in the European Union market
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 17 (2012), s. 55-63. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Keywords pôvod tovaru * obchod medzinárodný * správanie spotrebiteľa * Európska únia
    AnnotationEmpirické prieskumy o vplyve krajiny pôvodu na rozhodovanie spotrebiteľov. Teoretická charakteristika základov vplyvu krajiny pôvodu. Výsledky európskeho prieskumu vplyvu krajiny pôvodu a značky pri bežných a luxusných produktoch.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00551-008, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 17-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.