Number of the records: 1  

Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety

  1. Title Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety
    Author infoRenee B. Kim
    Author Kim Renee B.
    Source document Agricultural economics. Vol. 58, no. 7 (2012), pp. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2012. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Keywords bezpečnosť potravinová * tovar značkový * preferencie spotrebiteľské
    AnnotationDeterminanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov. Preferencie spotrebiteľov pre krajinu pôvodu, vnímaná hodnota a bezpečnosť potravín. Bezpečnosť potravín je dôležitým atribútom dôveryhodnosti, ktorý sa stále viac zdôrazňuje v potravinárskom priemysle. Štyri determinanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 7-12

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF232.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.