Number of the records: 1
Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety
Title Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety Author info Renee B. Kim Author Kim Renee B. Source document Agricultural economics. Vol. 58, no. 7 (2012), pp. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2012. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie Keywords bezpečnosť potravinová * tovar značkový * preferencie spotrebiteľské Annotation Determinanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov. Preferencie spotrebiteľov pre krajinu pôvodu, vnímaná hodnota a bezpečnosť potravín. Bezpečnosť potravín je dôležitým atribútom dôveryhodnosti, ktorý sa stále viac zdôrazňuje v potravinárskom priemysle. Štyri determinanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 7-12
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 232.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1