Number of the records: 1
Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu
Title Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu Parallel title Destination image as a part of the marketing management Author info Ivana Šimočková Author Šimočková Ivana Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 79-89. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * manažment * marketing * imidž * indexy * konkurencieschopnosť * štát * Európska únia Annotation Tvorba imidžu cieľového miesta v cestovnom ruchu. Imidž ako súčasť marketingového manažmentu. Meranie imidžu vybraných krajín Európskej únie podľa indexu NBI. Francúzsko, Španielsko a Taliansko - najpozitívnejšie vnímané štáty. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-4
article
Number of the records: 1