Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela

  1. Title Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela
    Parallel titleThe Customer satisfaction as assumption of hotel`s economic prosperity
    Author infoLucia Špinderová
    Author Špinderová Lucia
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 90-102. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * hotely * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * štatistika * výdavky * náklady * spotreba * úspory * tržby * prosperita ekonomická
    AnnotationVýchodiská skúmania spokojnosti zákazníka a ekonomickej prosperity hotela. Vplyv spokojných hostí na ekonomiku hotela. Podiel spotrebných výdavkov spokojných hostí na tržbách hotela. Úspory nákladov udržaním spokojných hostí. Vývoj podielu výdavkov spokojných hostí na tržbách hotela (2006-2011). Modelovanie prínosu mierne ziskových hostí k ekonomike hotela.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.