Number of the records: 1
Jednou je málo, a desetkrát už je moc
Title Jednou je málo, a desetkrát už je moc Author info Jaroslav Světlík Author Světlík Jaroslav Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 8 (Srpen 2012), s. 34-36. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * kampane reklamné * efektívnosť * zákazníci * skupiny cieľové Annotation Opakovanie reklamy je jedným z predpokladov jej úspešnosti. Otázka, kde je minimálna hranica, keď si recipienti začínajú uvedomovať reklamu a kde je hranica, keď reklama vyhorí a jej schopnosť ovplyvniť správanie spotrebiteľa sa znižuje alebo zaniká. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1