Number of the records: 1  

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ

  1. Title Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ : dizertačná práca
    Author infoBarbora Brynkusová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2012. - 149 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * kríza finančná * kríza hospodárska * firmy * Európska únia
    Public work categoryQualificational works (thesis, habilitation, atestation...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number862353

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Call numberLocationSublocationInfo
    862353SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.