Number of the records: 1  

Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie

  1. Title Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie
    Parallel titleNeuromarketing - the opportunity to consumer behaviour
    Author infoZuzana Lengyelová
    Author Lengyelová Zuzana
    Source document Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. S. 612-627. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * neuromarketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * psychotechnika * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPostavenie neuromarketingu v marketingovom manažmente s poukázaním na jeho úlohu pri pochopení spotrebiteľského správania. Prekážky plného využitia neurovedy v marketingu v podobe možných etických dilem. Uplatnenie neuromarketingu v marketingovej praxi.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.