Number of the records: 1  

Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle

  1. Title Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle
    TranslationNew direction for marketing in automotive industry
    Author infoMartina Babejová, Seifullaeva Maisa Emirovna
    Author Babejová Martina
    Co-authors Maisa Emirovna Seifullaeva
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 5-13. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * konkurencieschopnosť * priemysel automobilový * marketing vzťahový
    AnnotationVýznam vzťahového marketingu ako novej koncepcie marketingovej činnosti malých podnikov pri vytváraní a zároveň udržaní si konkurenčnej pozície na trhu. Konkrétny príklad automobilového priemyslu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 17-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.