Number of the records: 1
Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore
Title Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore Parallel title Kano model of customer satisfaction in non-profit sector Author info Paulína Krnáčová, Petra Lesníková Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Lesníková Petra Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 368-382. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords organizácie neziskové * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * služby * spotreba * metódy * meranie Annotation Význam a dôležitosť využívania postupov na meranie spokojnosti zákazníkov v neziskových organizáciách. Stanovenie a kategorizovanie požiadaviek zákazníkov na základe aplikácie vybranej metódy merania spokojnosti zákazníkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-046, originál dokumentu
article
Number of the records: 1