Number of the records: 1
Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ
Title Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ Parallel title European marketing business easier access to the EU single market Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 46-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords trh spoločný * Európa * marketing globálny * marketing regionálny * marketing environmentálny Annotation Vznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na zahraničný trh - marketingový výskum zahraničného trhu, výber trhu, formy vstupu na cieľový trh, segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia. Európa má ešte ďaleko od toho, aby sa stala jednotným vnútorným trhom pre európske firmy, ale taktiež od toho, aby sa stala jednotným zahraničným trhom pre spoločnosti mimo Európy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-069, originál dokumentu
article
Number of the records: 1