Number of the records: 1  

Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ

  1. Title Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ
    Parallel titleEuropean marketing business easier access to the EU single market
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 46-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords trh spoločný * Európa * marketing globálny * marketing regionálny * marketing environmentálny
    AnnotationVznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na zahraničný trh - marketingový výskum zahraničného trhu, výber trhu, formy vstupu na cieľový trh, segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia. Európa má ešte ďaleko od toho, aby sa stala jednotným vnútorným trhom pre európske firmy, ale taktiež od toho, aby sa stala jednotným zahraničným trhom pre spoločnosti mimo Európy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-069, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.