Number of the records: 1  

Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli

  1. Title Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli
    Parallel titleThe Application of marketing measurement indicators in distribution channels
    Author infoMilan Oreský, Renáta Mašánová
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mašánová Renáta
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 536-553. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    NoteVEGA 1/0418/1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * výskum marketingový * skupiny cieľové * stratégia obchodná * stratégia distribučná
    AnnotationMarketingové výdavky ako plnohodnotná investícia firmy s dopadom na budúcu úspešnosť firmy v turbulentnom trhovom prostredí. Výskum využitia merných ukazovateľov, a to konkrétne indexu udržania zákazníkov/indexu retencie a indexu získania (nových) zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-062, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.