Number of the records: 1
Špecifické aspekty environmentálneho marketingu
Title Špecifické aspekty environmentálneho marketingu Parallel title Specific aspects of green marketing Author info Janka Pásztorová Author Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 590-599. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * stratégia marketingová * produkty environmentálne * výrobky ekologické * komunikácia marketingová * prostredie životné * spotrebitelia Annotation Identifikácia zmeny spotrebiteľského správania s ohľadom na zelený marketing. Zelený produkt predstavuje začlenenie ochrany životného prostredia do návrhu a vývoja produktov a nižší negatívny dopad na životné prostredie. Stratégie zeleného marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-040, originál dokumentu
article
Number of the records: 1