Number of the records: 1  

Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore

  1. Title Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore
    TranslationThe Specifics of marketing mix as a tool of international business strategies in the financial sector
    Author infoOtília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 131-142. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    NoteVEGA 1/1185/12. - Príspevok vznikol v rámci riešenia projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * služby finančné * stratégia podnikateľská
    AnnotationIdentikácia a analýza špecifík finančných služieb v domácej a zahraničnej leteratúre. Ich vplyv na zostavenie optimálneho marketingového mixu v medzinárodných marketingových stratégiách finančných inštitúcií.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00794-012, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 17-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.