Number of the records: 1  

Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch

  1. Title Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch
    Parallel titleApplication of Viral Marketing in Small and Medium Companies
    Author infoMarta Stašiniaková, Peter Paľko
    Author Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 668-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing virálny * marketing manažment * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik stredný * podnik malý
    AnnotationVirálny marketing a jeho pravidlá úspešného využitia. Bariéry, využitia a prínosy, ku ktorým môže podnik doviesť, ak sa daným bariéram vyhne. Aplikácia v malých a stredných podnikoch.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-025, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.