Number of the records: 1  

Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013

  1. Title Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
    Parallel titleMarketing of tourism in Slovakia
    Author infoPeter Trefil
    Author Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 722-730. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords Slovensko * politika ruchu cestovného * ruch cestovný dlhodobý * strediská ruchu cestovného * stratégia marketingová
    AnnotationMarketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Cieľom jej prijatia je zlepšovať spoluprácu SACR s regiónmi pri koordinácii propagácie a prezentácie Slovenska ako cieľovej krajiny pre domácich i zahraničných návštevníkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-017, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.