Number of the records: 1  

Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie

  1. Title Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie
    Parallel titleSocial marketing - the extension of marketing concept
    Author infoViera Čihovská, Jana Kováčová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 24-31. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * spoločnosť * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationOd spoločensky zodpovedného marketingu k sociálnemu marketingu. Sociálny marketing ako moderná marketingová koncepcia zameraná na prijatie zmien, ktoré pomáhajú riešiť sociálne problémy a zlepšiť život ľudí v spoločnosti. Komerčný verzus sociálny marketing.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01125-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.