Number of the records: 1
Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie
Title Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie Parallel title Social marketing - the extension of marketing concept Author info Viera Čihovská, Jana Kováčová Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 24-31. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * spoločnosť * zodpovednosť spoločenská Annotation Od spoločensky zodpovedného marketingu k sociálnemu marketingu. Sociálny marketing ako moderná marketingová koncepcia zameraná na prijatie zmien, ktoré pomáhajú riešiť sociálne problémy a zlepšiť život ľudí v spoločnosti. Komerčný verzus sociálny marketing. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01125-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1