Number of the records: 1  

Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing

  1. Title Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing
    Author infoVeronika Fogašová, Ľuboš Oláh
    Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 68-78. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * komunikácia marketingová * seniori * správanie spotrebiteľa * výskum
    AnnotationCharakteristika seniorov v modernom chápaní marketingovej komunikácie. Špecifiká marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Neuromarketing ako moderný prístup v skúmaní správania spotrebiteľa. Neuromarketing a jeho objekt skúmania. Etika neuromarketingu. Aplikačné možnosti neuromarketingu v marketingovej praxi.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01125-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.