Number of the records: 1
Geomarketing ako nástroj modelovania a inovačného rozhodovania o implantácii maloobchodných jednotiek
Title Geomarketing ako nástroj modelovania a inovačného rozhodovania o implantácii maloobchodných jednotiek Parallel title Geomarketing as the tool of modelling and of the decision-making in implantation of retail units Author info Pavol Kita, Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 135-145. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu KEGA 024EU-4/2012 Modely marketingového rozhodovania
VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11. - KEGA 024EU-4/2012 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * geografia * maloobchod * predajne * prieskum * mestá * Slovensko Annotation Teoretické aspekty problematiky geomarketingu ako nástroja v službách podnikateľov v maloobchode. Výsledky prieskumu, ktorý sa uskutočnil v r. 2011 v Bratislave, v časti Petržalka, s cieľom tvorby máp priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete na území mesta s využitím poznatkov geomarketingu a tvorby databázy údajov o maloobchodnej sieti ako súčasti geografického informačného systému. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01125-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1