Number of the records: 1
Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem
Title Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem Parallel title Social marketing of healthcare in context of building new forms of study Author info Róbert Rehák Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 235-244. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Note Program cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012, kód N00092 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * zdravotníctvo * farmakológia * poisťovne zdravotné * starostlivosť zdravotná * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné Annotation Sociálny marketing ako nástroj, ktorý poskytuje riešenie na časť spoločenských problémov, ponúka veľkú možnosť ovplyvnenia správania sa postojov nielen jednotlivca, ale i zákonodarcov, farmaceutických spoločností, verejnosti a vplyvných záujmových skupín. Charakteristika sociálneho marketingu. Súčasný stav v slovenskom zdravotníctve a výzvy pre výskum a sociálny marketing. Postoj Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave k výzvam sociálneho marketingu v zdravotníctve a príprava na nové študijné programy. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01125-019, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 183.1 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1