Number of the records: 1
Marketing communication tools of organic food on Slovak market
Title Marketing communication tools of organic food on Slovak market Author info Alica Lacková, Marta Karkalíková, Jana Gondárová Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Technology and innovation for a sustainable future: a commodity science perspective : 18th IGWT symposium, proceedings, 24th - 28th September 2012 Rome, Italy. S. [8]. - Rome : [AISME], 2012. ISBN 978-88-8286-269-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Italy systematics 663/664 - Potravinárstvo Keywords biopotraviny * komunikácia marketingová * poľnohospodárstvo alternatívne * reklama * trh potravinový * Slovensko Annotation Organické potraviny na slovenskom trhu. Reklamné nástroje na propagáciu biopotravín. Spotrebiteľské povedomie a organické potraviny. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00822-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1