Number of the records: 1
Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov
Title Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov Author info Kvetoslava Matlovičová Author Matlovičová Kvetoslava Source document Konkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice. S. 169-196. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0094-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 303 - Metódy spoločenských vied Keywords prieskum informačný * analýza komparatívna * metódy sociologické * štúdie prípadové * marketing mestský * kvalita života Annotation Marketing územia orientovaný na obyvateľov územia. Vytvorenie takzvanej preferenčnej mentálnej mapy, ktorá spolu s komparáciou vnímania ďalších hodnotených atribútov, môže tvoriť základ pre klientsky orientovaný manažment územia. Prípadová štúdia mesta Prešov. URL http://www.fek.zcu.cz/doc/svrr/P3%20Je%C5%BEek_Ka%C5%88ka%20Konkurenceschopnost%20a%20udr%C5%BEiteln%C3%BD%20rozvoj%20mal%C3%BDch%20m%C4%9Bst%20a%20venkov%20region%C5%AF.pdf Database ARTICLES
article
Number of the records: 1