Number of the records: 1  

Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov

  1. Title Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov
    Author infoKvetoslava Matlovičová
    Author Matlovičová Kvetoslava
    Source documentKonkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice. S. 169-196. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0094-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 303 - Metódy spoločenských vied
    Keywords prieskum informačný * analýza komparatívna * metódy sociologické * štúdie prípadové * marketing mestský * kvalita života
    AnnotationMarketing územia orientovaný na obyvateľov územia. Vytvorenie takzvanej preferenčnej mentálnej mapy, ktorá spolu s komparáciou vnímania ďalších hodnotených atribútov, môže tvoriť základ pre klientsky orientovaný manažment územia. Prípadová štúdia mesta Prešov.
    URL http://www.fek.zcu.cz/doc/svrr/P3%20Je%C5%BEek_Ka%C5%88ka%20Konkurenceschopnost%20a%20udr%C5%BEiteln%C3%BD%20rozvoj%20mal%C3%BDch%20m%C4%9Bst%20a%20venkov%20region%C5%AF.pdf
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.