Number of the records: 1  

Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda

  1. Title Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda
    Author infoPavol Serina
    Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Manažment teória, výučba a prax 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 26.-28. septembra 2012. S. 350-357. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2012. ISBN 978-80-8040-452-9
    NoteVEGA 1/0910/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plán marketingový * plánovanie * náklady * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * výhody konkurenčné
    AnnotationNové trendy moderného marketingu. Úspešné zvládnutie komunikácie predajca - zákazník. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Význam služieb ako konkurenčného nástroja. Marketingový plán a jeho zostavenie. Analýza nákladov marketingového plánu. Implementácia marketingového plánu do praxe.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00861-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.