Number of the records: 1
Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou
Title Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou Author info Peter Kardoš, Miroslav Jakubec Author Kardoš Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Jakubec Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Finančný manažment. Č. 9 (2012), s. 58-61. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky výrobné * kvalita výrobkov * káva * kaviarne * fototechnika * potraviny * čokoláda Annotation Rozšírenie pôvodnej rozlišovacej funkcie značky. Vznik, vývoj a zhodnotenie súčasnej pozície niektorých vybraných značiek: Starbucks, Kodak, Manner. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01014-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 4-12
article
Number of the records: 1