Number of the records: 1
Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje
Title Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje Author info Monika Kelemenová Author Kelemenová Monika EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH Source document Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 106-110. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0560-5 Výstup z projektu VEGA 1/0613/12 Intenzita vzťahov medzi finančným sektorom a reálnou ekonomikou ako zdroj ekonomického rastu SR v postkrízovom období
Note VEGA 1/0613/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords banky * marketing * komunikácia marketingová * trh hypotekárny * hypotéky * predaj Annotation Implementácia marketingu na podmienky slovenského hypotekárneho trhu. Predaj hypotekárnych úverov za prvý polrok 2011 a marketingová komunikácia bánk. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00945-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1