Number of the records: 1  

Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje

  1. Title Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje
    Author infoMonika Kelemenová
    Author Kelemenová Monika EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Source documentRevue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 106-110. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0560-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0613/12 Intenzita vzťahov medzi finančným sektorom a reálnou ekonomikou ako zdroj ekonomického rastu SR v postkrízovom období
    NoteVEGA 1/0613/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * marketing * komunikácia marketingová * trh hypotekárny * hypotéky * predaj
    AnnotationImplementácia marketingu na podmienky slovenského hypotekárneho trhu. Predaj hypotekárnych úverov za prvý polrok 2011 a marketingová komunikácia bánk.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00945-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.