Number of the records: 1  

The Influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products

  1. Title The Influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products
    Author infoJana Valečková
    Author Valečková Jana
    Source document Ekonomická revue. Roč. 15, č. 3 (2012), s. 177-189. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2012. ISSN 1212-3951
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum marketingový * priemysel farmaceutický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza regresná
    AnnotationAnalýza správania sa spotrebiteľa na farmaceutickom trhu, ktorý možno považovať za jeden z najdynamickejších trhových segmentov v súčasnej ekonomike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext604.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.