Number of the records: 1  

Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie

  1. Title Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie
    Parallel titleInnovations in marketing communication specifics of product placement and guerilla communication
    Author infoRenáta Miklenčičová, Denisa Královičová
    Author Miklenčičová Renáta
    Co-authors Královičová Denisa
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 503-509. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing virálny * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové
    AnnotationInovácie v marketingovej komunikácii v 21. storočí ako guerilla marketing, umiestnenie produktu, mobilná a virálna komunikácia, buzz marketing, pozitívne odporúčanie. Dôležitosť implementácie týchto inovácií do komunikácie firiem za účelom presadenia spoločnosti v konkurenčnom prostredí.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.