Number of the records: 1  

Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu

  1. Title Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu
    Parallel titleFactors affecting consumer behaviour in the global market
    Author infoMargaréta Nadányiová
    Author Nadányiová Margaréta
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 567-572. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská * marketing globálny * marketing mix * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationNajdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. Podstata moderného marketingového zmýšľania. Udržanie si verných zákazníkov, rozpoznanie ako zákazník rozmýšľa a čo ovplyvňuje jeho nákupné správanie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.