Number of the records: 1  

Nástroje corporate citizenship mixu

  1. Title Nástroje corporate citizenship mixu
    Parallel titleTools of corporate citizenship mix
    Author infoHelena Nízka
    Author Nízka Helena
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 582-587. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * marketing sociálny * stratégia marketingová * partnerstvo verejno-súkromné * filantropia * sponzorovanie * zodpovednosť podniku spoločenská
    AnnotationKoncepcie spoločensky zodpovedného podnikania. Využívanie nástrojov s názvom Corporate Citizenship-Mix, ku ktorým patria: Corporate Giving, Sponsoring, Cause Related Marketing, Corporate Foundations, Corporate Volunteering, Social Commissioning, Community Joint-Venture resp. Public Private Partnership, Social Lobbying a Venture Philanthropy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.