Number of the records: 1  

Cultural issues and buying behavior in global marketing management

  1. Title Cultural issues and buying behavior in global marketing management : diplomová práca
    Author infoThu Huong Vu, školiteľ: Dana Vokounová
    Author Vu Thu Huong
    Another authors Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2012. - 93 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number865955

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha219.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha248.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha34.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.