Number of the records: 1  

Pobočky maloobchodných reťazcov a ich marketingové cenové stratégie

  1. Title Pobočky maloobchodných reťazcov a ich marketingové cenové stratégie
    TranslationThe branches of chain stores and its marketing pricing strategies
    Author infoJaroslava Gburová, Jana Jurková
    Author Gburová Jaroslava
    Co-authors Jurková Jana
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 1, č. 1 (2012), s. 59-65. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords reťazce obchodné * maloobchod * stratégia marketingová * ceny * marketing
    AnnotationMarketingové cenové stratégie pobočiek maloobchodných reťazcov a najčastejšie využívané cenové stratégie z pohľadu marketingových manažérov obchodných reťazcov so sídlom na území Prešovského kraja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.