Number of the records: 1
Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis
Title Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis Translation Posuny v stratégiách rozvoja publika v časoch hospodárskej krízy Author info Mária Tajtáková, Štefan Žák, Peter Filo Author Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Co-authors Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Megatrend Review : the international review of applied economics. Vol. 9, no. 1 (2012), pp. 125-139. - Belgrade : Megatrend University, 2012. ISSN 1820-4570 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Keywords umenie * kultúra * kríza hospodárska * prieskum * metodológia * modely Annotation Kultúrne podujatia v časoch krízy. Kultúrne predstavenia, návštevnosť kultúrnych podujatí. Prieskum, metodológia, MAO model, RAND model. Výsledky prieskumu, diskusia. URL http://megatrendreview.naisbitt.edu.rs/files/pdf/SR/Megatrend%20Revija%20vol%2009-1-2012.pdf Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01047-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1