Number of the records: 1  

Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis

  1. Title Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis
    TranslationPosuny v stratégiách rozvoja publika v časoch hospodárskej krízy
    Author infoMária Tajtáková, Štefan Žák, Peter Filo
    Author Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Co-authors Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMegatrend Review : the international review of applied economics. Vol. 9, no. 1 (2012), pp. 125-139. - Belgrade : Megatrend University, 2012. ISSN 1820-4570
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Keywords umenie * kultúra * kríza hospodárska * prieskum * metodológia * modely
    AnnotationKultúrne podujatia v časoch krízy. Kultúrne predstavenia, návštevnosť kultúrnych podujatí. Prieskum, metodológia, MAO model, RAND model. Výsledky prieskumu, diskusia.
    URL http://megatrendreview.naisbitt.edu.rs/files/pdf/SR/Megatrend%20Revija%20vol%2009-1-2012.pdf
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01047-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.