Number of the records: 1
Behaviorální cílení
Title Behaviorální cílení Author info Martin Picek Author Picek Martin Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 10 (Říjen 2012), s. 30-31. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * internet * stránky webové * spotrebitelia * marketing Annotation Testovanie behaviorálneho cielenia reklamy českou internetovou jedničkou Seznamom.cz. Čo je behaviorálne cielená reklama. Používanie tzv. cookies based behaviorálneho cielenia. Uplatnenie behaviorálneho cielenia u cieľových skupín, ktoré nie je možné zacieliť ani geograficky, ani podľa sezónnosti produktu a cieľová skupina je pritom na internete dobre vyhranená. Dôsledok behaviotrálneho cielenia - ochota k nákupu. Behaviorálne cielená reklama vhodná najmä pre stredne veľké a veľké firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1